HTC Rhyme bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC Rhyme bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

annajc 20-06-2013
Geschreven voor: HTC Rhyme bruin

Heel elegant uiterlijk, veel mogelijkheden, maakt geweldig mooie foto`s zelfs macro, heb hem nu een jaar maar de achterkant gaat helemaal verkleuren waardoor het uiterlijk nu te wensen over laat. En de batterij was vanaf het begin heel snel leeg een uurtje internetten en dan kun je op je nagels gaan bijten. Heb een klacht hierover ingediend bij HTC ook over het uiterlijk krijg als antwoord een heel onpersoonlijk en omslachtig mailtje waar ik niet verder mee kan, had eerst de planning om de nieuwste HTC te kopen maar heb door dit nu toch echt wel bedacht helaas!!!!

meiske27 30-05-2012
Geschreven voor: HTC Rhyme bruin

Het is een mooie telefoon. Echt voor dames. Het personaliseren van de telefoon is erg fijn. Prima geluid en besturingssysteem. Ik vind de helderheid van het scherm ook erg fijn. De telefoon voelt erg licht van gewicht aan. De camera maakt mooie foto's en video's. het enige nadeel is het materiaal waarvan de achterkant van de telefoon gemaakt is. Het krijgt erg snel vlekjes, dus het aanschaffen van een hoesje die om de telefoon blijft zitten is dan handiger, dan 1 waar je de telefoon er elke keer uit moet schuiven om te kunnen gebruiken. Ik ben erg blij met de telefoon.

marielle40 29-05-2012
Geschreven voor: HTC Rhyme bruin

Heb al jaren een smartphone. Ben begonnen met een qtek. Dit is de voorloper van HTC.Ik blijf dit merk trouw omdat de toestellen van super kwaliteit zijn. Geen gedoe mee, dus nu de HTC Rhyme; wordt een ladyphone genoemd. Ik zou zeggen;mannen laat je niet afschrikken; een degelijk pratische telefoon.Dockingstation is een uitkomst. Minpuntje is dat de usb aansluiting achter een klepje zit. Het bijgeleverde hoesje is matig; krijgt de telefoon er bijna niet uit.Kortom weer een degelijk,mooi toeste. Scherm is helder en foto en video kwalitatief goed. Hebben ze bijgeleerd dit was bij de oude smartphones van HTC een ondergeschoven kindje. Nu niet meer.

Marielle516 25-01-2012
Geschreven voor: HTC Rhyme bruin

Ik bezit deze telefoon nu ongeveer een paar maanden. Er zijn me een aantal zaken opgevallen. Zo vind ik de grootte van het toestel heel fijn. Niet te groot, niet te klein. Waar ik ook zeer tevreden ben is de mogelijkheid om het toestel te personaliseren naar wens. Eigen achtergrond, indeling beginscherm en andere schermen. Fantastisch! Eveneens als het uiterlijk van de telefoon.
Ik laad mijn telefoon vrijwel altijd op met mijn dockingstation. Heel gemakkelijk in gebruik. Gemakkelijker dan het kabeltje te koppelen aan de telefoon. Verder vind ik de geluidskwaliteit ook prima. Mogelijkheden zijn er ook genoeg. In ieder geval naar mijn behoeften. Zeker in combinatie met de mogelijkheid om apps te downloaden via de Android-market.

Waar ik wel aan heb moeten wennen is de batterijduur. Zonder app die de levensduur van de batterij verlengd gaat de telefoon ongeveer een dag mee. Als ik er heel intensief mee bezig ben een halve tot driekwart dag. Hier voor had ik een telefoon die vier dagen mee ging, dus dat was wel even wennen (dat was dan ook geen smartphone). Met de app gaat mijn batterij maximaal 30 tot 35 uur mee.

Wat ik echter minder vind is het feit dat er al een klein krasje op zit (niet erg merkbaar of storend), terwijl ik altijd netjes met mijn telefoon om ga. Doe hem ook altijd braaf in het hoesje als ik hem even niet gebruik. Verder wist mijn telefoon soms uit het niets mijn muziek. Hij start tevens vrij langzaam op, maar dat is op zich niet zo'n probleem. De snelheid van het toestel is verder prima.

redpolla 11-06-2012

Hoi Marielle516,

welke app heb jij gedownload om je batterijduur te verlengen?

Groetjes Paula

mayo4ever 14-12-2011
Geschreven voor: HTC Rhyme bruin

Ik had hiervoor een HTC Wildfire, wat al heel goed beviel, maar wilde graag de snellere versie met groter scherm.
Na een tijdje zoeken kwam ik bij de Rhyme en ben erg tevreden. Hij is snel, mooi vormgegeven, licht, dun en heeft een mooi groot scherm.
Het dockingstation is erg handig, ik gebruik hem als wekker, ideaal.
Muziek heb ik mijn telefoon niet voor, maar hier ben ik ook niet ontevreden over. Maar als je echt mooi geluid wil, moet je toch meer naar de HTC Sensation XL.
Al met al, erg tevreden. Hij wordt de nieuwe ladyphone genoemt, er zit ook een handigheidje bij van een knippert blokje zodat je die uit je tas kan hangen, die heb ik nog niet gebruikt, maar kan voor andere dames wel aantrekkelijk zijn.